Prekių pristatymo sąlygos
-
Įsigydami prekes internetinėje parduotuvėje ZemaKaina.lt galite pasirinkti Jums priimtiną ir patogų prekių pristatymo būdą.
Pristatymo būdas
Prekių pristatymas į Jūsų
pasirinktą paštomatą
Prekių pristatymas kurjeriu
Jūsų nurodytu adresu
Pristatymo kaina
1,99 €
3,99 €
Papildoma informacija
Atvažiuokite atsiimti prekes tik gavę SMS žinutę, kad prekė jau pristatyta į Jūsų pasirinktą paštomatą.
Pristatant prekes, kurių svoris viršija 20kg, taikomas papildomas 3€ mokestis.
Pristatymas į Kuršių Neriją apmokestinamas papildomai.
Prekių pristatymas
Prekes pristatome pagal nurodytą terminą prie pasirinktos prekės
Prekes išsiuntus iš sandėlio, savo užsakymo būseną galite stebėti pagal siuntos sekimo numerį, kurį gausite el. paštu.
Prieš atvykdamas, kurjeris su Jumis susisieks ir suderins patogų prekių pristatymo laiką.
Jeigu pasirinkote pristatymą į paštomatą, laukite SMS žinutės su durelių kodu.
Prekių užnešimo paslaugaPrekių, kurių svoris neviršija 30kg, užnešimas iki durų yra nemokamas. Sunkesnėms, didelių gabaritų prekėms (pvz. treniruokliams, baldams) užnešimo paslauga teikiama už papildomą mokestį, kuris priklauso nuo pristatymo vietos.
Didieji miestai* Prekės svoris nuo 30kg iki 80kg 15-25 eur Visa Lietuva nuo 20eur Didieji miestai* Prekės svoris nuo 80kg iki 120kg 25-40eur Visa Lietuva nuo 55eur Didieji miestai(*): Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Marijampolė, Alytus, Utena, Tauragė, Telšiai.
Jeigu pageidausite užsakyti užnešimo paslaugą, prašome tai nurodyti užsakymo pateikimo metu "Pastabos kurjeriui" laukelyje.
Prekių priėmimo sąlygos
Siunčiamas prekes priimti gali tik siuntinio gavėjas, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes būtina su savimi turėti ir pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą, vairuotojo pažymėjimą).
Siuntos būklė pristatymo metu
Prekių pristatymo metu patikrinkite siuntos būklę. Įteikiant gavėjui pašto siuntinį, prekės pakuotė, apsauginė plėvelė, pakavimo juosta, siuntos lipdukai turi būti nepažeisti, o siuntinio svoris atitikti nurodytąjį.
Pastebėjus pažeidimus, turite teisę nepriimti prekės ir pareikšti pretenziją. Pagal LR Pašto įstatymą, priėmus siuntą ir pasirašius gavimo dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista ir visa atsakomybė už pristatytą prekę su išoriniais pažeidimais (jei tai nėra gamyklinis brokas ar/ ir komplektacijos trūkumai) tenka pirkėjui ir yra neatlyginama. Skaitykite plačiau»