Garantinis aptarnavimas ir prekių grąžinimas
-
Garantinis aptarnavimas
Parduodamoms prekėms taikomi LR teisės aktuose nustatyti reikalavimai dėl prekės kokybės garantijų.
Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu dėl gamybos arba medžiagų defektų, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Pristatant prietaisą garantiniam remontui prašome pateikti:
- raštišką prašymą, kuriame aiškiai nurodyta prekės gedimo priežastis;
- prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaitą-faktūrą);
- prekės apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (pvz. mokėjimo kortelės išrašas, kasos čekis);
- pilnos komplektacijos prekę originalioje pakuotėje.
Gamyklinės garantijos pratęsimas ir pirkinio draudimas
Už papildomą mokestį gamyklinė buitinės technikos garantija gali būti pratęsta net iki 7 metų (pvz., kai 2 metai gamyklinė garantija + 5 metai papildoma garantija).
Įsigytą prekę galite apdrausti ir nuo papildomų rizikų - sugadinimo, sunaikinimo ir net vagystės. Draudimo laikotarpis - nuo 1 iki 2 metų.
Išsami informacija apie gamyklinės garantijos pratęsimo ir pirkinio draudimo sąlygas»
Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis ant prekės garantinės kortelės nurodytais adresais. Išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups
AG Service Taikos g. 259-74 Vilnius 8-700-55655
AG Service R.Kalantos g. 32 Kaunas 8-700-55655
V.Tumėno IĮ Birutės g. 2-205 Klaipėda 8-46-380199, 8-604-58440
V. Semionovo įmonė Daukanto g. 33 Šiauliai 8-698-30216
Šiaulių Buitinių Paslaugų Centras Tilžės g. 36 Šiauliai 8-41-428732; 8-687-97226
R.Sauliaus buitinės tech. taisymo įm. Jaunimo 70-2 Alytus 8-699-35368
R.Vasiliausko įm. "Vitreda", Sodų 8 Biržai 8-684-35868
UAB "A. ir Buitis" (A.Žegunis) Beržų g. 14 Plungė 8-643-07625
UAB " Telšių buitis" Luokės g. 41A Telšiai 8-652-29649
S. Katino IĮ Maironio g. 4 Utena 8-389-61680; 8-682-43132
V. Jarašūno IDV Staniūnų g. 66 Panevėžys 8-686-39908Kettler
Skorpiono takas
Nemuno g. 79, Panevėžys
+370 620 42 344, +370 45 51 86 92Coto Baby
Ateities g. 44, Vilnius
+370 604 05317Graco
AS Baltic
Savanorių pr. 419 (IIIa.), Kaunas
+370 620 60287, +370 679 17222Supra, Wood‘s, Argo, Meaco, Sharp, Airnaturel
VP Sprendimai
Raudondvario pl. 93, Kaunas
+370 678 80313, +370 652 82882Princess, RestPro, Tristar
Mb Deinama
Pabradės 27, Kaunas LT 45443
+370 66681881
Siųsdami šių ženklų prekes užpildykite formą Garantinio_aptarnavimo_lapas ir pridėkite prie prietaisoPhilips
Vilnius ServiceNet UAB Lukšio g. / Verkių g. 29 +37052331686
Vilnius Stepas Mackevičius Kareivių g. 6 - 102 +37052776564
Vilnius Baltic Continent, UAB P. Lukšio g. 23 +37070055595
Vilnius Emtoservis UAB Savanoriu pr. 1 +37070044724
Kaunas Baltic Continent V. Krėvės pr. 49 +37070055595
Kaunas ServiceNet UAB Gaižiūnų g. 3 +37037400160
Klaipėda ServiceNet UAB Bijūnų g. 8 +37046380039
Klaipėda Šneiderio elektronika UAB Dubysos g. 31A +37046340758
Šiauliai Šiaulių buitinių paslaugų centras Tilžės g. 36 +37041428732
Jonava Technoera UAB Kalnų g. 64A +37034952624Aqua Storm, Hecht
Sodo technikos parkas
J. Basanavičiaus g. 101A, Šiauliai
+ 370 614 44384Magic, Lexen, Versapers, Cooksense
Sulvita
Žvalgų g. 8, Vilnius
+370 527 6 4413, +370 606 80040Cuisinart, Zyle, Krups, Wik, Arnica
Krinona
Neries krantinė 18, Kaunas
+370 640 33213, +370 655 94090Karcher - tarptautinė garantija , artimiausias Karcher centras arba Help.lt
Amber - line - Senosios Pilaitės kel. 1, Vilnius, LT-06229, +370 605 73757
Prašome atkreipti dėmesį, kad į garantinę priežiūrą neįeina:
- gedimai dėl stichinių nelaimių (pvz. viršįtampių, žaibo, potvynių), gaisrų;
- gedimai atsiradę dėl naudotojo neatsargumo ir netinkamo eksploatavimo;
- gedimai dėl netinkamo įrengimo (prijungimo, instaliacijos) ;
- gedimai dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimo;
- sužalojimai padaryti eksploatuojant (pvz. prietaisas buvo numestas ant žemės, taip pat valymo tam neskirtomis cheminėmis priemonėmis, skutimo įbrėžimai ar kiti mechaninio pažeidimo padaryti defektai);
- jeigu apžiūros metu prietaiso viduje randami pašaliniai daiktai;
- defektai, atsiradę transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas ar jo įgaliota siuntų tarnyba.
Nemokamas garantinis aptarnavimas negalioja, jeigu:
- prietaisą remontavo neįgaliotas techninio aptarnavimo meistras;
- prietaisas buvo eksploatuojamas nesilaikant vartotojo instrukcijos arba ne pagal paskirtį, ne vartotojo namų ūkyje, o komerciniais tikslais;
- prietaisas buvo eksploatuojamas lauke arba netinkamoje patalpoje, pvz. drėgnoje, šaltoje;
- prietaisas buvo sąmoningai sugadintas;
- prietaisas skirtas neprofesionaliam naudojimui, o buvo įsigytas juridinio asmens.
Garantinė priežiūra nesuteikiama judančiomis ir natūraliai dylančioms dalimis (rankenėlėms, jungikliams, reduktoriams, peiliukams, guoliams ir pan.), maitinimo elementams ir akumuliatoriams, distancinio valdymo pultams. Taip pat, prietaiso dalims, kurios natūraliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo (pvz. dalims iš stiklo, keramikos, gumos, odos, tekstilės, popieriaus).
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.
Prekes garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristato savo lėšomis.
Prekių grąžinimas
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis LR CK 6.363 ir 6.364 straipsnių nuostatomis.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas pagal galiojančius LR teisės aktus. Pirkėjas turi teisę, per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus Mažmeninės prekybos taisyklėse ir LR CK 6.228-10 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimą patvirtinančius dokumentus bei LR CK 6.362 straipsnyje numatytų sąlygų, susijusių su daiktų keitimu bei grąžinimu:
- grąžinamos prekės yra originalioje, nepažeistoje pakuotėje;
- prekės nebuvo naudojamos;
- prekės nebuvo sugadintos;
- prekės yra nepraradusios savo prekinės išvaizdos, t.y. nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės, apsauginės plėvelės;
- grąžinamos prekės yra tokios pačios komplektacijos, kokios buvo gautos Pirkėjo.
Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti į MB Deinama R.Kalantos 49B Kaunas. SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems.
Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą trečiajam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.
Pardavėjas vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Nurodytos garantinio aptarnavimo, prekių keitimo ir grąžinimo nuostatos yra taikomos tik fiziniams asmenims, perkantiems prekes asmeninėms reikmėms.
Ginčų nagrinėjimas
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/